Konfucijanski preporod v tajvanski filozofiji: Xu Fuguan in njegova teorija kitajske estetike

Konfucijanski preporod v tajvanski filozofiji: Xu Fuguan in njegova teorija kitajske estetike

Avtor: Téa Sernelj

Monografija predstavi estetsko teorijo Xu Fuguana (1904–1982), enega osrednjih predstavnikov druge generacije tajvanske idejne struje modernega konfucijanstva. Osrednji predmet pričujočega dela so njegovi temeljni doprinosi k filozofiji te struje, predvsem na področjih reinterpretacije in ponovnega ovrednotenja temeljnih aksioloških konceptov izvornega konfucijanstva, daoistične estetike in modernizacije kitajske estetike. Xujeva teorija kitajske idejne tradicije je opredeljena s paradigmo tradicionalne povezave med etiko in estetiko, v kateri se jasno kaže vzajemno komplementarno delovanje konfucijanstva in daoizma. Xu v svojem delu prikaže, da so konfucijanska dela h koherentnosti tradicionalne kitajske estetike prispevala predvsem aksiološke elemente, daoistična pa elemente estetike kot holističnega načina bivanja.

Leto izida: 2020

Št. strani: 209

Tip vezave: Mehka vezava

ISBN: 9789610603375

Zbirka: Razprave FF

Redna cena: 19,90 EUR
Nazadnje ogledano
Podobne publikacije
700

publikacij

300

avtorjev in avtoric

Dogodki

29. 01. 2025
Oddelek za psihologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Simpozij: Psihologija zaupanja in manipulacije – kako socialni inženiring izkorišča naše šibkosti

29. 01. 2025
Oddelek za pedagogiko in andragogiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Pedagoško-andragoški dnevi 2025: Od individualizma k skupnosti: je to še izziv?

23. 01. 2025
Oddelek za sociologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Predstavitev knjige V deželi pravljic, K družbenim funkcijam pravljičnih narativov

22. 01. - 24. 02. 2025
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Razstava portretov prejemnic in prejemnikov nagrad za izjemne dosežke na področju znanstvenoraziskovalne in razvojne dejavnosti

21. 01. 2025
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Predavanje Dana Hicksa Brutalni muzeji in »desetletje vračanja«