»Pošast novega humanizma«: modernizacija in transformacije subjektivnosti na Kitajskem

»Pošast novega humanizma«: modernizacija in transformacije subjektivnosti na Kitajskem

Avtor: Jan Vrhovski, Jana S. Rošker

Pričujoča knjiga obravnava razvoj pojmovanja subjektnosti v obdobju kitajske modernizacije, med reformnim obdobjem v pozni dinastiji Qing in zgodnjim obdobjem Ljudske republike Kitajske. Knjiga, ki je napisana v soavtorstvu Jana Vrhovskega in Jane S. Rošker, je nastala kot nadaljevanje temeljne študije avtorice o tradicionalnem kitajskem humanizmu, ki je izšla pod naslovom Humanizem v transkulturni perspektivi: primer Kitajske. Osrednja tema knjige sloni na vprašanju, na kak¬šen način so se te idejne osnove spremenile in v kakšni smeri so se razvijale naprej v obdobju kitajskih modernizacijskih procesov, ki so temeljili na kritičnem prevpraševanju lastne idejne tradicije na eni in poglobljenem soočanju z zahodno, predvsem evropsko miselnostjo na drugi strani. V svojem skupnem delu se avtor in avtorica pobližje ukvarjata predvsem z idejo humanizma in kitajskimi konceptualizacijami subjekta, kakršne so se na Kitajskem na novo vzpostavile na pragu moderne dobe.

Leto izida: 2023

Št. strani: 134

Tip vezave: Mehka vezava

ISBN: 9789612970635

Zbirka: Razprave FF

Redna cena: 14,90 EUR
Nazadnje ogledano
Podobne publikacije
700

publikacij

300

avtorjev in avtoric

Dogodki

05. 12. - 07. 12. 2024
Oddelek za sociologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Spremljevalni program znanstvene konference Dediščine antihumanizma

05. 12. - 07. 12. 2024
Oddelek za sociologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Konferenca Dediščine antihumanizma

03. 12. 2024
Oddelek za slovenistiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Slovenščina v šoli: izzivi in priložnosti slovenščine kot materinščine na primarni in sekundarni stopnji vzgoje in izobraževanja

03. 12. 2024
Oddelek za geografijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Odprtje razstave: Slikarski spomini geografa

29. 11. 2024
Oddelek za umetnostno zgodovino, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Predmet Likovna umetnost v srednješolskem izobraževanju na Hrvaškem – kurikularni pristop