Refleksija kot kazalnik razvoja učiteljskih kompetenc v izobraževanju učiteljev tujih jezikov (jun. 2025-nov. 2025)
Raziskovalno delo: didaktika tujih jezikov, učbeniki, sodobne besedilne vrste, jezik spleta in oglasov, trajnostni razvoj, psiholingvistika
Leto izida
Tip dela
Naslov in kraj objave
2016
priročnik
Pravopisni priročnik z vajami. Ljubljana: Samozaložba NUK.
2016
priročnik
Oblikoslovni priročnik z vajami. Ljubljana: Samozaložba NUK.
2016
literarna kritika
Na straži 1914–1916. Literarni pogled na pesmi Franca Kriegla. Kobarid: Kobariški muzej.
2018
časopisni članek
Slovenski jezik v okrnjeni rabi. Maribor: Časnik Večer.
2018
prevod
Wenn Gott ins Spiel kommt: Lebensgeschichte von Schwester Alma Pia Spieler. Celje: Samozaložba R. Špiler.
2020
diplomsko delo
Jezik in stil oglaševalskih veleplakatov. Ljubljana: FF.
2022
strokovni članek
Interaktivna obravnava Levstikovega Popotovanja iz Litije do Čateža v gimnaziji. Slovenščina v šoli 2/2022.Str. 57–65.
2022
strokovni članek
Phraseme in Edward van de Vendels Lieb sein, Superguppy!(soavt. U. Popovič, K. Žekar) V: Skozi oči frazeologije II: zbornik študentskih strokovnih besedil s področja frazeologije (ur. Urška Valenčič Arh). Ljubljana: FF.
2022
magistrsko delo
Jezikovnostilna analiza samopredstavitvenih besedil mladih na zmenkarskem portalu Tinder. Ljubljana: FF.
2022
magistrsko delo
Didaktische Analyse von Liederbehandlungen in slowenischen DaF Lehrwerken für Gymnasium. Ljubljana: FF.
2023
znanstvena monografija
Jezik iskalcev ljubezni na zmenkarskih portalih Tinder in ona-on. Maribor: Kulturni center Maribor.
2024
prevod
Pisma Georga Fabra Josipu Plemlju. Ljubljana: SAZU.
2024
znanstveni prispevek v zborniku
Diskurslinguistische Analyse von Werbeanzeigen für Sprachkurse und ihr didaktisches Potenzial zum Gebrauch im DaF-Unterricht (soavt. Janja Polajnar Lenarčič). V: Forschungsgegenstände und ihre Verwendungsfelder Exkurse zur Erforschung des Lehrens und Lernens fremder Sprachen II (ur. M. Thien, S. Chudak, J. Przybyl). Brill Verlag.
2024
izvirni znanstveni članek
Nachhaltigkeitsförderung in den DaF-Lehrwerken für die Anfängerstufe und Vorschlag eines eigenen BNE-Modells für den Fremdsprachenunterricht. Linguistica 64/1–2: Kritische Perspektiven auf Nachhaltigkeitskonzepte und Nachhaltigkeitsdiskurse (ur. J. Polajnar, G. Rocco). FF.
2024
izvirni znanstveni članek
Liederbehandlungen in ausgewählten Lehrwerken für den DaF-Unterricht: didaktische Analyse und Erweiterungsvorschläge. Vestnik za tuje jezike 16/1 (ur. M. Lah). FF.
2024
znanstveni prispevek v zborniku
Selbstdarstellungstexte der 18–25-jährigen Tindernutzerinnen: eine linguistische Analyse. V: Fields of Linguistics: Texträume und Raumtexte intermedial (ur. J. Szczęk, R. Bergmann). V&R Verlag.
2025
izvirni znanstveni članek (v ur. postopku)
Gendersensible Sprache im DaF-Unterricht: Einstellungen slowenischer DaF-Lehrkräfte und didaktische Impulse für die Praxis. Vestnik za tuje jezike 17/1 (ur. M. Lah). FF.
2025
izvirni znanstveni članek (v ur. postopku)
Emotionales Erleben slowenischer Lehramtsstudierenden und
emotionsauslösende Situationen während ihres Schulpraktikums. Studii de Ştiinţă şi Cultură 21/4. Arad: University Press.