Latinščina od besed do branja, učbenik, 2. del

Latinščina od besed do branja, učbenik, 2. del

Avtor: Andrew Keller, Stephanie Russell

Učbenik - je zasnovan celostno, vsebuje slovnico, berila, vaje in slovar ter ne zahteva dodatnih pripomočkov, - povezuje latinsko in slovensko slovnico ter vsebuje vaje, prilagojene sodobnemu pouku, - obravnava zakonitosti latinske metrike, - vključuje številne nepotvorjene primere latinske proze in poezije, - prinaša odlomke piscev kot so Cezar, Ciceron, Salustij, Katul, Vergilij in Ovidij, ki so v sklopu posameznih poglavij obravnavani kronološko ter z uvodi k avtorjem in besedilom, - v obseženem delovnem zvezku ponuja številne naloge za vaje in domače delo. »Knjiga je brezhibno redigirana in v preglednosti ne zaostaja za izvirnikom. Pomanjšani format (...) s stališča uporabnosti pomeni celo izboljšavo. Učbenik je neprecenljiv prispevek k posodobljenju pouka latinščine na univerzitetni ravni (začetni tečaji za odrasle), kot edini ali pomožni učbenik pa bo uporaben tudi v klasičnih gimnazijah.« (prof. dr. Marko Marinčič, Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta)

Leto izida: 2011

Št. strani: 612

Tip vezave: Mehka vezava

ISBN: 9789612374211

Zbirka: Učbeniki FF

Redna cena: 29,90 EUR
Nazadnje ogledano
Podobne publikacije
700

publikacij

300

avtorjev in avtoric

Dogodki

05. 12. 2024
Oddelek za azijske študije, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Zgodba o preživetju atomske bombe: Dediščina uničenja in spomina

05. 12. 2024
Oddelek za anglistiko in amerikanistiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Srednjeangleška večjezičnost z vidika sociolingvistike

05. 12. - 07. 12. 2024
Oddelek za sociologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Spremljevalni program znanstvene konference Dediščine antihumanizma

05. 12. - 07. 12. 2024
Oddelek za sociologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Konferenca Dediščine antihumanizma

03. 12. 2024
Oddelek za slovenistiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Slovenščina v šoli: izzivi in priložnosti slovenščine kot materinščine na primarni in sekundarni stopnji vzgoje in izobraževanja