Pri založbi Springer izšla osma knjiga prof. dr. Mojce Ramšak

Pri založbi Springer je izšla osma znanstvena monografija prof. dr. Mojce Ramšak z naslovom Social Impact of Wine Marketing.

Kdaj in kako se je alkoholna industrija tako neopazno zajedla v naša življenja, da se nam zdi samoumevno, da tudi sami nevede oglašujemo alkohol na spletnih omrežjih in se razkazujemo v njegovem zavetju ter da alkohol vse bolj kupujemo digitalno in v novih kombinacijah embalaže ter sestavin? Knjiga o družbenih vplivih trženja vina prof. dr. Mojce Ramšak nam plast za plastjo razkriva najočitnejše, a vendar spregledane trike alkoholne industrije. Poleg tega pa opozarja na nemoč preventivno-kurativnih ukrepov ter zakonodaje, ki ne dohajajo uporabe in zlorabe tehnologije alkoholne industrije. Ta tehnologijo uporablja tako spretno, tarčno in premišljeno, da iz nas prej kot slej uspe narediti dosmrtne pivce.

Knjiga je na voljo tu.

 

Zadnje novice
28. 03. 2024

Podkast Lukavstvo uma s Primožem Krašovcem

Izšla je 12 epizoda kultnega beograjskega podkasta Lukavstvo uma.
27. 03. 2024

Izr. prof. dr. Maria Zofia Wtorkowska prejela najvišje poljsko odlikovanje za zasluge

Od leve: Andrzej Duda, Predsednik Republike Poljske, izr. prof. dr. Maria Zofia Wtorkowska, Alojz Kovšca in Andrzej Gosek, župnik (foto: Marko Jan Vukajlović)