

Vsebine
Diplomanti in diplomantke magistrskega drugostopenjskega pedagoškega programa Nemščina pridobijo kvalitetno družboslovno in humanistično izobrazbo s področja nemškega jezika in književnosti, s poudarkom na vzgojno-izobraževalnih vedah. Program študentom in študentkam omogoča: uvajanje v širok spekter intelektualnih virov, spoznavanje paradigem in orientacij, različnih disciplin in ved, ki so pomembne za razumevanje in praktično ravnanje v različnih izobraževalnih kontekstih in na različnih šolskih stopnjah; kompetenten vstop v delo, samostojnost in iniciativnost pri odločanju ter vodenju najzahtevnejših del v različnih dejavnostih šole, v pouku in drugih oblikah dela v šoli ter v ustreznih izvenšolskih dejavnostih, v različnih oblikah izobraževanja in delovanja na področju kulture; razvijanje načinov razmišljanja in delovanja, ki so značilni za znanstveno zasnovano poučevanje in učenje ter za uvajanje v sodobno znanstveno mišljenje in znanstvene prakse; razvijanje socialno-etične refleksivnosti, zavezanosti profesionalni etiki in razvijanje strokovne kritičnosti in odgovornosti v delu z ljudmi, v sodelovanju v skupnosti in delu z informacijami, usposobljenost in pripravljenost za profesionalno samorefleksijo ter za analiziranje kompleksnih situacij v poučevanju in učenju ter usposobljenost za posodabljanje, evalvacijo in samoevalvacijo delovnih procesov z uporabo znanstvenih sredstev.
Več informacij, vključno s temeljnimi cilji študija in splošnimi kompetencami si oglejte v predstavitvenem zborniku.
P – predavanja; S – seminar; V – vaje; D – druge oblike organiziranega študijskega dela (praktično usposabljanje, hospitacije, nastopi, terensko delo ipd.); KT – kreditne točke po evropskem prenosnem kreditnem sistemu (European Credit Transfer System) – 1 kreditna točka pomeni 25 do 30 ur obremenitve študenta oz. študentke.
1. letnik | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Andragogika | 15 | 15 | 0 | 0 | 3 | letni |
Didaktika | 30 | 0 | 30 | 0 | 5 | zimski |
Didaktika nemščine | 60 | 30 | 30 | 0 | 6 | celoletni |
Nemški jezik v kontekstu I | 0 | 0 | 60 | 0 | 6 | celoletni |
Pedagogika | 30 | 10 | 5 | 0 | 3 | zimski |
Pedagoška praksa I | 15 | 15 | 15 | 0 | 3 | letni |
Preverjanje in vrednotenje znanja | 15 | 0 | 30 | 0 | 3 | zimski |
Psihologija za učitelje | 45 | 30 | 15 | 0 | 7 | celoletni |
Zgodnje učenje in poučevanje nemščine | 15 | 15 | 15 | 0 | 6 | zimski |
Strokovni izbirni predmeti 1 | 4 | |||||
Strokovni izbirni predmeti 2 | 2 | |||||
Strokovni izbirni predmeti 3 | 9 | |||||
Zunanji izbirni predmeti | 3 |
Strokovni izbirni predmeti 1 | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Humanistika in družboslovje | 30 | 30 | 0 | 0 | 4 | letni |
Raziskovanje učnega procesa | 30 | 30 | 0 | 0 | 4 | letni |
Slovenščina za učitelje | 30 | 30 | 0 | 0 | 4 | letni |
Strokovni izbirni predmeti 2 | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Opazovalna praksa pri andragogiki | 0 | 0 | 15 | 0 | 2 | letni |
Opazovalna praksa pri didaktiki | 0 | 0 | 15 | 0 | 2 | letni |
Opazovalna praksa pri pedagogiki | 0 | 0 | 15 | 0 | 2 | letni |
Opazovalna praksa pri psihologiji | 0 | 0 | 15 | 0 | 2 | letni |
Strokovni izbirni predmeti 3 | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Korpusno lingvistična analiza | 15 | 15 | 0 | 0 | 3 | zimski, letni |
Literarna kritika | 15 | 15 | 0 | 0 | 3 | zimski, letni |
Literarni odnosi v srednjem in zgodnjem novem veku | 15 | 15 | 0 | 0 | 3 | zimski, letni |
Nemški jezik v praksi I | 0 | 0 | 30 | 0 | 3 | zimski |
Nemški jezik v praksi II | 0 | 0 | 30 | 0 | 3 | letni |
Nemški jezik v stiku | 15 | 15 | 0 | 0 | 3 | zimski, letni |
Onomastika | 15 | 15 | 0 | 0 | 3 | zimski, letni |
Pragmatična frazeologija | 0 | 0 | 30 | 0 | 3 | zimski, letni |
Prevajanje strokovnih besedil | 0 | 0 | 30 | 0 | 3 | zimski, letni |
Teme in zvrsti književnosti nemškega govornega področja | 15 | 15 | 0 | 0 | 3 | zimski, letni |
2. letnik | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Literarna didaktika | 15 | 15 | 15 | 0 | 3 | zimski |
Magistrsko delo | 0 | 0 | 0 | 0 | 15 | letni |
Pedagoška praksa II | 0 | 30 | 30 | 45 | 6 | zimski, letni |
Preverjanje in vrednotenje znanja | 15 | 0 | 30 | 0 | 3 | zimski |
Zgodnje učenje in poučevanje nemščine | 15 | 15 | 15 | 0 | 6 | zimski |
Strokovni izbirni predmeti 1 | 3 | |||||
Strokovni izbirni predmeti 2 | 6 | |||||
Strokovni izbirni predmeti 3 | 12 | |||||
Zunanji izbirni predmeti | 6 |
Strokovni izbirni predmeti 1 | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Nemški jezik v kontekstu II | 0 | 0 | 30 | 0 | 3 | zimski |
Nemški jezik v praksi I | 0 | 0 | 30 | 0 | 3 | zimski |
Nemški jezik v praksi II | 0 | 0 | 30 | 0 | 3 | letni |
Nemški jezik v praksi III | 0 | 0 | 30 | 0 | 3 | zimski |
Strokovni izbirni predmeti 2 | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Jezikoslovne metodologije | 45 | 0 | 0 | 0 | 6 | zimski |
Metodologija literarne vede | 45 | 0 | 0 | 0 | 6 | zimski |
Nemška literarna in kulturna zgodovina I | 15 | 30 | 0 | 0 | 6 | zimski |
Nemški jezik v sistemu in rabi I | 15 | 30 | 0 | 0 | 6 | letni |
Strokovni izbirni predmeti 3 | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Korpusno lingvistična analiza | 15 | 15 | 0 | 0 | 3 | zimski, letni |
Literarna kritika | 15 | 15 | 0 | 0 | 3 | zimski, letni |
Literarni odnosi v srednjem in zgodnjem novem veku | 15 | 15 | 0 | 0 | 3 | zimski, letni |
Nemški jezik v praksi I | 0 | 0 | 30 | 0 | 3 | zimski |
Nemški jezik v praksi II | 0 | 0 | 30 | 0 | 3 | letni |
Nemški jezik v praksi III | 0 | 0 | 30 | 0 | 3 | zimski |
Nemški jezik v stiku | 15 | 15 | 0 | 0 | 3 | zimski, letni |
Onomastika | 15 | 15 | 0 | 0 | 3 | zimski, letni |
Pragmatična frazeologija | 0 | 0 | 30 | 0 | 3 | zimski, letni |
Prevajanje strokovnih besedil | 0 | 0 | 30 | 0 | 3 | zimski, letni |
Teme in zvrsti književnosti nemškega govornega področja | 15 | 15 | 0 | 0 | 3 | zimski, letni |